maanantai 17. marraskuuta 2014

..Vauvan toinen viikko..

Vauva on vieläkin erittäin rauhallinen ja kiltti.
Ei huuda ei kitise..
*Koputtaa puuta*
Nukkuu yöt ja nukkuu päivät.
Nyt on kyllä alkanut olla pitempiä aikoja hereillä.
Ensimmäinen neuvolakin oli viikko sitten ja unohdin käydä siitä kertomassa.
"Hieno ja kiltti vauva. Ehjä mutta hilseilevä iho. Nukkuu yöt. Napaan laitettiin laapista kuivumisen nopeuttamiseksi. Kasvaa hyvin rintamaidolla."
Hyvin todellakin.
Vauvan syntymä paino oli 3700 grammaa ja vähän päälle kun taas ensimmäisenä neuvola käyntinä oli jo 3900 .... :D
Eli hyvin syö ja kasvaa. Pituuttakin oli jo 53cm.

Tässä olen kovasti ristiäisiä suunnitellut mutta vaikeahan niitä on suunnitella on on vasta yksi kummi ja pappikaan ei vastaa puhelimeen.
Nimeäkään ei olla vielä päätetty.
Ristiäiset pitäisi pitää viimeistään 4.1. (siis mieluiten)
Mutta tässähän on kaikki joulut ja uudet vuodet välissä.
Jos ei imetys pudota tukkaa päästä niin ristiäiset pudottaa..

Asiasta kukka ruukkuun olen pudottanut kaikki tulleet kilot tässä kahden viikon aikana.
2kg plussalla vielä olen mutta lasken sen olevan rinnoissa.
Olen aika ylpeä kyllä itsestäni. Vaikka syön ja herkuttelen niin siltikin paino on jatkanut putoamista.
Synnytyksestä olen palautunut yllättävän nopeasti.
Ihan yllätin itseni.

Pojat vieläkin tykkäävät ihastella veljeään ja nauttivat yhteisistä hetkistä.
Itsekkin olen niin voimissani että olen todella onnen kukkoloilla.
Tässä perheessä rakkautta riittää.
Pusuja ja haleja jaellaan koko ajan. <3
Vieläkun ristiäiset saisi pois alta niin kaikki olis paremmin kun hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti